REJESTRACJA | | KOSZYK: 0 produkty, 0,00 zł >

Regulamin

REGULAMIN KSIĘGARNI INTERNETOWEJ WYDAWNICTWA FINE

ZASADY OGÓLNE

  1. Księgarnia internetowa Wydawnictwa FINE, dostępna pod adresem www.wydawnictwo.fine.pl, prowadzona jest przez FINE Mariusz Górniak, ul. Trybuny Ludów 67, 30-660 Kraków, NIP: 686-118-58-72
  2. Dokonywanie zakupów w księgarni internetowej serwisu www.wydawnictwo.fine.pl jest możliwe jedynie po zarejestrowaniu i zalogowaniu się w serwisie.
  3. Oferta księgarni internetowej obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Zamówienia spoza terytorium Polski wymagają indywidualnych ustaleń dotyczących kosztów przesyłki i sposobu dokonania płatności – w tych sprawach należy kontaktować się mailowo lub telefonicznie bezpośrednio z Wydawnictwem (tel.  +48 12 656 35 41 lub e-mail: wydawnictwo@fine.pl).
  4. Wszystkie ceny podawane w księgarni internetowej są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
  5. Zamówione pozycje są przesyłane przez Pocztę Polską S.A. lub firmę kurierską. O sposobie wysyłki decyduje Wydawnictwo. Wydawnictwo nie ma wpływu na czas dostawy zamówienia przez przewoźnika.


REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia są realizowane w ciągu 72 godzin od chwili otrzymania zamówienia (przy płatności za pobraniem) lub zapłaty (dotyczy płatności przelewem). Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–17. Zamówienia złożone po godz. 17 przechodzą do realizacji na dzień następny.
  2. Koszty wysyłki zamówień o wartości od 200 złotych ponosi Wydawnictwo. Koszty wysyłki zamówień o wartości poniżej 200 złotych (wartość zamówienia po odliczeniu rabatów) ponosi Zamawiający i wynoszą one:
  3. przy płatności przelewem – 6,50 złotychprzy płatności za pobraniem – 15,00 złotych.Sposób płatności określa Zamawiający.
  4. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jego zmiany lub reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numer 12 656 35 41.


REKLAMACJE

  1. Jeżeli publikacja ma wady fabryczne (defekty techniczne) lub została uszkodzona w trakcie przesyłki, prosimy o kontakt mailowy na adres: wydawnictwo@fine.pl.
  2. Publikację niepełnowartościową mogą Państwo odesłać zwykłą przesyłką pocztową z załączonym opisem przyczyn reklamacji, fakturą będącą dowodem zakupu oraz danymi kontaktowymi: imię, nazwisko, adres, telefon, mail, nr zamówienia.
  3. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Klient zostanie poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji drogą mailową.
  4. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji publikacja zostanie wymieniona na pełnowartościową. Jeśli odesłanie egzemplarza pełnowartościowego będzie niemożliwe (wyczerpanie nakładu). zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie pozycje lub zwrócimy pieniądze.
  5. W przypadku uznania reklamacji zwrócimy Państwu równowartość opłaty pocztowej natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji, a pełnowartościowa publikacja zostanie przesłana na koszt Wydawnictwa.


ZWROTY

  1. Jeżeli publikacja nie była używana i pozbawiona fabrycznego opakowania, kopiowana lub w żaden inny sposób zniszczona lub wykorzystana, można ją zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)
  2. Zwracaną pozycję prosimy odesłać pocztą wraz z fakturą stanowiącą dowód zakupu. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Nie zwracamy natomiast kosztów odesłania do nas publikacji.
  3. Zarówno w przypadku reklamacji, jak i zwrotów nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.